مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 05:502020-10-06اقتصادي

پایش دقیق و لحظه ای بازار در کردستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: به دلیل نوسانات نرخ ارز و گران شدن برخی از کالاها نظارت و بازرسی های سازمان صمت کردستان به صورت دقیق و لحظه ای صورت می گیرد.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: به دلیل نوسانات نرخ ارز و گران شدن برخی از کالاها نظارت و بازرسی های سازمان صمت کردستان به صورت دقیق و لحظه ای صورت می گیرد.

محمد دره وزمی امروز(15مهرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به دلیل نوسان نرخ ارز و گران شدن مواد اولیه واحدهای تولیدی نابسامانی هایی در قیمت کالاها و خدمات به وجود آمده که در حال حاضر شاهد تغییر قیمت ها هستیم که امکان دارد به نوعی نظارت همکاران ارگان های متولی در این نابسامانی گم شود.

وی افزود: با توجه به وظایف ذاتی سازمان صمت کردستان، نظارت و بازرسی­ ها به صورت منظم، دقیق و هوشمند انجام شده و در این راستا با هرگونه تخلف برابر مقرارت برخورد قانونی صورت می گیرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: 100 قلم کالای اساسی را به صورت هفتگی رصد کرده ایم که از این مقدار کالا 26 قلم آن از 2 تا 74 درصد رشد قیمت داشته است.

دره وزمی افزود: برخی اقلام به دلیل فاصله زیاد با محل تولید متحمل کرایه حمل و گرانفروشی در برخی اماکن می شود که این امر مزید بر علت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش دقیق و لحظه ای بازار در کردستان

پایش دقیق و لحظه ای بازار در کردستان