مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 04:452020-10-06سياسي

رییس جمهور اختیارات گسترده ای دارد/ جنگ اقتصادی نافی مسئولیت های دولت نیست


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور اختیارات گسترده ای دارد و جنگ اقتصادی آمریکا با ایران، نافی مسئولیت های روحانی و دولت او نیست.

- سید نظام الدین موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهور مبنی بر اینکه ما در دوره های گذشته فقط تحریم داشتیم نه جنگ اقتصادی و این جنگ هم از سال 97 آغاز شده است، گفت: در این مسئله که آمریکا در سال های اخیر دشمنی خودش را با نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران بیش از پیش عیان و فشارهایی را به انحای مختلف مخصوصا در حوزه های اقتصادی علیه ایران وارد کرده است، تردیدی نیست.

وی بیان کرد: با وجود این، مطرح کردن این ادعا که آمریکا هیچ وقت با ایران جنگ اقتصادی نداشته و از سال 97 به بعد در فضای جنگ اقتصادی قرار گرفته ایم، قابل اثبات نیست و کاملا بی پایه است.

آمریکا از بدو انقلاب با ایران سر جنگ داشته است نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آمریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با ایران سر جنگ داشته است و این جنگ فقط در زمینه اقتصادی نبوده بلکه آنان در عرصه های مختلف چون نظامی هم با ما وارد جنگ شدند.

موسوی با اشاره به اینکه آمریکا در مقاطع مختلف با ایران وارد رویارویی مستقیم و غیرمستقیم نظامی شده است، اظهار داشت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد حمله م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور اختیارات گسترده ای دارد/ جنگ اقتصادی نافی مسئولیت های دولت نیست

رییس جمهور اختیارات گسترده ای دارد/ جنگ اقتصادی نافی مسئولیت های دولت نیست