مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 04:152020-10-06اقتصادي

83 میلیارد تومان تسهیلات کرونا در ایلام پرداخت شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: تاکنون 83 میلیارد تومان تسهیلات به صنوف آسیب دیده از کرونا در استان پرداخت شده است.

- شکرالله شیرخانی در گفتگو با پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: کل افراد واجد شرایط بیش از 13 هزار پرونده با اعتبار بیش از 133 میلیارد تومان بوده که برای دریافت تسهیلات حمایتی به بانک های عامل استان معرفی شده و اکنون در تلاش هستیم برای جذب اعتبار باقی مانده هرچه سریع تر با کمک دستگاه های تخصصی اقدام کنیم.

شیرخانی عنوان کرد: استان ایلام تاکنون رتبه اول را در پرداخت تسهیلات کرونا در کشور نسبت به سهم ابلاغی کسب کرده و در مجموع 216 میلیارد تومان سهم تسهیلات کرونا به استان اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: 167 هزار و 921 هزار خانوار ایلامی از تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا بهره مند شدند که اقساط این وام از یارانه تیرماه آن ها به مبلغ 35 هزار و 150 تومان در 2 سال کسر می شود.

وی گفت: بیش از هفت هزار نفر متقاضی در استان در سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری وزارت تعاون ثبت نام کردند که بیش از پنج هزار نفر مشمول دریافت بیمه بیکاری هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام ادامه داد: سه هزار و 295 شرکت و اتحادیه تعاونی در 14 رشته در استان فعالیت می کنند که اشتغال پیش بینی شده در قالب این شرکت ها و اتحادیه های تعاونی، به 26 هزار و 42


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

83 میلیارد تومان تسهیلات کرونا در ایلام پرداخت شد

83 میلیارد تومان تسهیلات کرونا در ایلام پرداخت شد