مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 22:002020-10-05فرهنگي

خاطره اشتباه گرفتن پرویز یاحقی با مزاحم تلفنی!


«نیستان» عنوان برنامه ای تخصصی موسیقی در مدیوم رادیو است؛ برنامه ای که 20 سال است از رادیو فرهنگ پخش می شود و به اخبار روز موسیقی و نیز تحلیل و بررسی موسیقی ایران می پردازد.

- نیستان عنوان برنامه ای تخصصی موسیقی در مدیوم رادیو است؛ برنامه ای که 20 سال است از رادیو فرهنگ پخش می شود و به اخبار روز موسیقی و نیز تحلیل و بررسی موسیقی ایران می پردازد.

تهیه کننده نیستان حضور بزرگان موسیقی همچون زنده یادان فرهنگ شریف، جلال ذوالفنون، عطاء الله جنگوک، بیژن ترقی و معینی کرمانشاهی در این برنامه را یکی از افتخارهای آن می داند.

وحید رستگاری ـ تهیه کننده نیستان ـ در گفت وگویی با ایسنا در بیستمین سالگرد تولید و پخش این برنامه هدف از ساخت آن را اینگونه عنوان کرد: زمانی احساس کردم جای یک برنامه تخصصی و موسیقی همه جانبه و چند وجهی در رادیو کم است.

برنامه های موسیقی در شبکه بود اما اغلب شنیداری بودند و برنامه موسیقی تحلیلی و خبری به آن صورت نداشتیم؛ این بود که در سال 1379 پیشنهاد این برنامه را ارائه کردم که مجموعه ای از بخش های خبری، تفسیری و شنیدنی موسیقی بود.

او درباره ویژگی های این برنامه گفت: حضور هنرمندان تراز اول کشور و پرداختن به موسیقی های ارزشمند و تاثیرگذار و تحلیل آن ها در برنامه نیستان از ویژگی های شاخص آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره اشتباه گرفتن پرویز یاحقی با مزاحم تلفنی!

خاطره اشتباه گرفتن پرویز یاحقی با مزاحم تلفنی!