مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 20:152020-10-05سياسي

جسارت به قرآن جسارت به انسانیت و تمدن بشری است


مدیرحوزه های علمیه با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، نور قرآن و علوم دینی در جهان توسعه پیدا کرد، گفت: راه نجات جهان، تمسک به قرآن است و برای همین باید به زبان های مختلف ترجمه و برای نشر بهتر آن نیز مسابقات بزرگ تفسیری برگزار شود.

- ایسنا/قم مدیرحوزه های علمیه با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، نور قرآن و علوم دینی در جهان توسعه پیدا کرد، گفت: راه نجات جهان، تمسک به قرآن است و برای همین باید به زبان های مختلف ترجمه و برای نشر بهتر آن نیز مسابقات بزرگ تفسیری برگزار شود.

آیت الله علیرضا اعرافی امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه تفسیر ویژه طلاب و خانواده های آنها که در سالن مرحوم آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه برگزار شد، اظهار داشت: طلاب، جوانان و استعدادهای ممتاز حوزه باید اصالت نو در عرصه قرآنی برای خود تعریف کنند.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، نور قرآن و علوم دینی در جهان توسعه پیدا کرده است، افزود: راه نجات جهان، تمسک به قرآن است و برای همین باید به زبان های مختلف ترجمه و برای نشر بهتر آن نیز مسابقات بزرگ تفسیری برگزار شود.

مدیر حوزه های علمیه بیان کرد: قرآن براساس روایات معتبر حاوی همه هستی است و بعضی از این قواعد در بطن و بعضی در ظواهر آمده است به همین دلیل از جمله رسالت های مهم حوزه های علمیه این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جسارت به قرآن جسارت به انسانیت و تمدن بشری است

جسارت به قرآن جسارت به انسانیت و تمدن بشری است