مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 17:452020-10-05سياسي

رسم غلط تیراندازی در دیشموک قابل تحمل نیست/هزینه فشنگ صرف فقرا شود


امام جمعه دیشموک ضمن توصیه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسمات عزاداری منطقه دیشموک گفت: برخی رسوم غلط مثل تیراندازی در دیشموک دیگر قابل تحمل نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، حجت الاسلام علی اکبر راوند در جمع مردم روستای لیراب اظهار کرد: تیراندازی کار نادرستی است و این رسوم غلط باید از منطقه دیشموک برداشته شود.

وی در ادامه گفت: باید رسوم غلط از منطقه دیشموک برداشته شود و برداشته شدن رسم غلط از این منطقه احترام به مصوبات شورای تامین شهرستان کهگیلویه و همچنین مردم خود منطقه دیشموک است.

امام جمعه دیشموک گفت: در این اوضاع خراب اقتصادی چرا مردم منطقه دیشموک از تیراندازی در مراسمات خود دست برنمی دارند.

وی اذعان کرد: به جای اینکه هر فشنگ اسلحه ای که خرید آن بیش از 20 هزار تومان است مردم باید فرهنگ سازی کنند به جای خرید این فشنگ همان مبلغ را به افراد فقیر جهت رفاه حال زندگی خود بپردازند.

راوند گفت: کسی که فوت می شود و دست ایشان از دنیا کوتاه می شود مردم منطقه باید به جای تیراندازی و رسومات غلط خوانندگی در عزاداری ها به فکر نماز خواندن برای عزیز خود باشند.

امام جمعه دیشموک  ضمن توصیه  رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسمات عزاداری منطقه دیشموک گفت: لقب کج فهمی در رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی به این منطقه را تحمل نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسم غلط تیراندازی در دیشموک قابل تحمل نیست/هزینه فشنگ صرف فقرا شود

رسم غلط تیراندازی در دیشموک قابل تحمل نیست/هزینه فشنگ صرف فقرا شود