مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 16:152020-10-05سياسي

کولر اسپلیت جایگزین کولرهای پنجره ای هرمزگانی ها می شود


کولر اسپلیت جایگزین کولرهای پنجره ای هرمزگانی ها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد مرادی عصر دوشنبه با حضور در آیین افتتاح پروژه های صنعت برق هرمزگان گفت: در جلسات متعدد کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نیرو، مشکلات مردم هرمزگان و دلایل نوسانات برق روستایی شناسایی و مقرر شد با توجه به اقلیم خاص هرمزگان و اجبار مردم به استفاده از کولر گاز در بیشتر ایام سال، وزارت نیرو در گام اول نسبت به ارتقای ترانس های شبکه توزیع برق اقدام نماید و در گام بعد از محل اعتبارات وزارت نیرو، کولرهای پنجره ای پرمصرف مردم با کولر اسپلیت کم مصرف تعویض گردد.

نائب رییس کمیسون انرژی مجلس گفت: ناپایداری برق در جزایر سه گانه برای ساکنین و نیروهای مسلح ما بعنوان مرزبانان کشور مشقاتی را ایجاد نموده که انتظار داریم این دغدغه رفع گردد.

نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی افزود: فرزندان ما با کمترین امکانات تحصیل می کنند و در سخت ترین شرایط جذب شرکت ها و ادارات می شوند، لذا امنیت شغلی و تبدیل وضعیت این فرزندان کمترین خواسته مردم از مسئولین امر است.

مرادی همچنین از افزایش ظرفیت تولید برق نیروگاهی در استان خبر داد و گفت: با پیگیری ها، افزایش توان استفاده از سیکل ترکیبی نیروگاه ایسین نهایی شده است و در صورت تامین آب مورد نیاز، آغاز به کار خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولر اسپلیت جایگزین کولرهای پنجره ای هرمزگانی ها می شود

کولر اسپلیت جایگزین کولرهای پنجره ای هرمزگانی ها می شود