مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 15:502020-10-05فناوري

مشکلات شبکه شاد در گلستان همچنان ادامه دارد


نماینده مردم شهرستان های کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان گفت: با گذشت یکماه از فعالیت مدارس مشکلات شبکه شاد در گلستان مرتفع نشده و همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالجلال ایری عصر دوشنبه در دیدار مجمع نمایندگان گلستان با مدیران مخابرات منطقه گلستان اظهار کرد: برخلاف آنچه بیان می شود پوشش ارتباطی پایدار و دسترسی به اینترنت برای بسیاری از روستاهای استان به ویژه در شهرستان گمیشان فراهم نیست.

وی از تعرفه بالای اینترنت در کشور انتقاد کرد و افزود: پوشش ارتباطی و دسترسی به اینترنت در شمال استان در بین دو شهرستان آق قلا و گمیشان با نواقص و نارسایی های بسیاری مواجه است.

نماینده مردم غرب استان ادامه داد: هرچند بین شهرستان های آق قلا و گمیشان سکونتگاه روستایی نداریم اما اجرای بسیاری از پروژه های اقتصادی استان همچون پرورش میگو و .

به آن منطقه سوق داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید زیرساخت های مخابراتی در مناطق روستایی به ویژه شمال و غرب استان فراهم شود، اضافه کرد: هرچند حدود یکماه از آغاز سال تحصیلی جدید می گذرد اما غالب دانش آموزان برای استفاده از شبکه شاد در گلستان مشکل دارند.

ایری تصریح کرد: نواقص شبکه شاد در تهران مرتفع شده اما برقراری ارتباط در این شبکه در استان به سختی میسر بوده و این شبکه پاسخگویی خوبی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات شبکه شاد در گلستان همچنان ادامه دارد

مشکلات شبکه شاد در گلستان همچنان ادامه دارد