مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 14:352020-10-05سياسي

اعتیاد به افشاگری


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی بزرگخو؛ معمولا تحلیل ها در دو دسته بندی جای می گرفت، برخی نیز به نقد روش های مختلف افشاگری پرداختند و بر لزوم ایجاد مرز برای مدل های جدید آن تاکید کردند، - چند سالی است که مقوله افشاگری در فضای سیاسی کشور بسیار پر سر و صدا ظاهر شده و اخیرا بحث های جدی حول این مطلب شکل گرفته که مرز افشاگری تا کجاست و اساسا تعریف آن چیست؟ گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، علی بزرگخو؛ معمولا تحلیل ها در دو دسته بندی جای می گرفت، برخی نیز به نقد روش های مختلف افشاگری پرداختند و بر لزوم ایجاد مرز برای مدل های جدید آن تاکید کردند، برخی نیز تصمیم گرفتند با اصل قراردادن افشاگری، هر نوع شفافیتی را با برچسب افشاگری ببینند و بر این مبنا، افشاگری را تقدیس و برای جامعه تئوریزه کنند! اما افشاگری چیست و تفاوت آن با شفافیت چیست؟ شفافیت مقوله ای مرتبط با گردش آزاد اطلاعات است به گونه ای که ساختار خود اجازه ی گردش اطلاعات را بدهد و در این بین نیازی به دخل و تصرف عوامل انسانی نباشد.

اما افشاگری همان طور که از نامش پیداست، نیازمند فاعلی است تا عمل افشا را انجام دهد که در ادبیات سیاسی به آن افشاگر می گویند.

طبیعی ست بیان اطلاعات قدیمی و منتشرشده، نمی تواند نام افشاگری بر خود بگیرد، پس افشاگری الزاما ناظر به انتشار اطلاعات منتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد به افشاگری

اعتیاد به افشاگری