مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 14:052020-10-05اقتصادي

درآمد 40 هزار میلیارد تومانی دولت از جایگزینی گاز به جای سوخت مایع


مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و معاون وزیر نفت گفت: 40 هزار میلیارد تومان از جایگزینی گاز به جای سوخت مایع درآمدزایی برای دولت داشته است.

- حسن منتظر تربتی عصر امروز 14 مهرماه در آیین افتتاح طرح های گازرسانی شرکت گاز استان کرمان و در ارتباط ویدئوکنفرانسی با رییس جمهور و وزیر نفت یکی از مشخصههای دولت تدبیر و امید را گاز رسانی به روستاها دانست و گفت: بخش تولید گاز در عسلویه و افزایش گازرسانی به روستاها یکی از مشحصه های این دولت است.

وی بیان کرد: در ابتدای دولت تدبیر و امید تعداد 14 هزار روستا به شبکه گاز وصل بودند که در این دولت 32 هزار روستا از نعمت برحوردار شده اند و عملیات گازرسانی به 4 هزار و 300 روستای دیگر نیز در دست اجراست.

معاون وزیر نفت اعتبار لازم برای گازرسانی به روستاها را 29 هزار میلیارد تومان دانست و ادامه داد: این قول را می دهیم که تا پایان دولت تدبیر و امید 35 هزار روستای کشور گازدار شوند و می توان گفت در این دولت در هر هفته 50 روستا گازرسانی شده است.

وی با بیان اینکه گازرسانی رونق مربوط به صنایع را در پی دارد، تصریح کرد: 40 هزار میلیارد تومان از جایگزینی گاز به جای سوخت مایع درآمدزایی برای دولت داشته است.

منتظر تربتی با بیان اینکه یکی از مشکلات مردم روستایی ما حمل کپسول گاز توسط زنان و مردان بوده است، اظهار کرد: تقریبا بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 40 هزار میلیارد تومانی دولت از جایگزینی گاز به جای سوخت مایع

درآمد 40 هزار میلیارد تومانی دولت از جایگزینی گاز به جای سوخت مایع