مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-05اجتماعي

توزیع 313 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند گیلانی


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان با اشاره به تهیه و توزیع 313 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند گیلانی گفت: این بسته ها، -   محمد لطیفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آغاز سومین مرحله رزمایش ایران همدل اظهار کرد: در این مرحله 313 بسته لوازم التحریر شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد، پاک کن، جامدادی و سایر اقلام موردنیاز تهیه و توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این بسته ها، ویژه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی می باشد، گفت: در تهیه بسته ها، طرح و ظاهر اجناس با توجه به جنسیت دانش آموزان موردتوجه قرارگرفته است.

به گفته مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، هرساله طرح نذر قدم های زینب (س) در مسیر پیاده روی اربعین و مواکب، به همت دانش آموزان انجمن های اسلامی به منظور تجلیل از کودکان عراقی برگزار می شد؛ اما امسال این توفیق وجود ندارد، لذا دانش آموزان در قالب این طرح به کمک نیازمندان شتافتند.

لطیفی با بیان اینکه توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی از دیگر اقداماتی بود که در ایام کرونا توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان انجام شد، افزود: راه اندازی موکب سیار، حضور درب منازل خانواده های معظم شهدا و تجلیل از این عزیزان، توزیع بسته های فرهنگی ازجمله برنامه های در نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 313 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند گیلانی

توزیع 313 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند گیلانی