مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 12:002020-10-05سياسي

اجتماع 100 هزار نفری خادمیاران در شب شهادت امام رضا (ع)


دبیر ستاد امور استان های آستان قدس از اجتماع 100 هزار نفری خادمیاران در شب شهادت امام رضا (ع) همزمان با مراسم خطبه خوانی در سراسر کشور خبر داد.

- مشهد ـ دبیر ستاد امور استان های آستان قدس از اجتماع 100 هزار نفری خادمیاران در شب شهادت امام رضا (ع) همزمان با مراسم خطبه خوانی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید موسویان پیش از ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه های دهه آخر صفر حرم رضوی با اشاره به سرفصل های برنامه های دهه آخر صفر، گفت: در مجموعه مرکز بانوان، تسهیل و ساماندهی بیش از هزار روضه خانگی، ساماندهی هیئات بانوان رضوی مشهد با اجرای برنامه های متعدد در باغ خاتون و زیارت بانوان مشهدی به نیابت از بانوان سایر شهرها در پویش نذر امام انجام خواهد شد.

دبیر ستاد امور استان های آستان قدس رضوی به برنامه های مرکز خادمین هم اشاره کرد و افزود: در شب شهادت امام رضا (ع) اجتماع خدام در مراکز استان ها همزمان با مراسم خطبه خوانی و با حضور بیش از 100 هزار خادمیار در سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: در مرکز مشاوره آستان قدس هم در این ایام خدمات مشاوره با محوریت خانواده و فرزندآوری به صورت مجازی به زائران ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع 100 هزار نفری خادمیاران در شب شهادت امام رضا (ع)

اجتماع 100 هزار نفری خادمیاران در شب شهادت امام رضا (ع)