مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-05اجتماعي

نخستین خلبان زن مازندرانی/ در کارهایم «نمی شود و نمی توانم» ندارم


نخستین خلبان زن مازندرانی/ در کارهایم نمی شود و نمی توانم ندارم بانوی مازندرانی که با توجه به علاقه شدیدش به پرواز، مدتی از خواسته خود دور شد، دوباره مسیر زندگی‌اش را تغییر داد و توانست نخستین بانوی خلبان مازندرانی هواپیمای فوق‌سبک لقب گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پرواز آرزوی هر فردی است و دیدن زمین و جزییات آن بر فراز آسمان‌ها باید بسیار لذت‌بخش و دلچسب باشد؛ البته با گذری کوتاه به دوران پرخاطره کودکی، از بین دوستان و اقوام افراد زیادی را سراغ داریم که دوست داشتند خلبان شوند و شغل‌های پزشک، مهندس و پلیس در رتبه‌های دیگر علایق‌شان جای داشت، هر چند بسیاری از آن‌ها به آرزوی دیرینه خلبانی دست پیدا نکردند و در گیر و دار زندگی غرق شدند.

بانوی مازندرانی را می‌شناسم که با توجه به علاقه شدید دوران کودکی به پرواز، مدتی از خواسته خود دور شد، ولی دوباره مسیر زندگی‌اش را به سوی پرواز چرخش داد و توانست هم‌اکنون نخستین بانوی مازندرانی خلبان هواپیمای فوق‌سبک لقب گیرد.

مونا داودی 37 ساله از شهرستان آمل پا بر رکاب پرواز گذاشته و با تحمل سختی‌های فراوان سوی آسمان‌ها گرفت.

در کارهایم نمی‌شود و نمی‌توانم ندارم این زن توانمند با دریافت گواهینامه خلبانی هواپیمای فوق‌سبک نخستین بانوی مازندرانی است که پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین خلبان زن مازندرانی/ در کارهایم «نمی شود و نمی توانم» ندارم

نخستین خلبان زن مازندرانی/ در کارهایم «نمی شود و نمی توانم» ندارم