مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-05بين الملل

اجازه ندهید توافق عادی سازی روابط، به مسابقه تسلیحاتی منجر شود


توافق عادی سازی روابط بین اسراییل و امارات متحده عربی که به طور رسمی لقب توافق ابراهیم را روی آن گذاشته اند، می تواند به طور بالقوه یک رقابت تسلیحاتی جدید در خاورمیانه به راه بیندازد.

- "توافق عادی سازی روابط بین اسراییل و امارات متحده عربی که به طور رسمی لقب "توافق ابراهیم" را روی آن گذاشته اند، می تواند به طور بالقوه یک رقابت تسلیحاتی جدید در خاورمیانه به راه بیندازد.

با توجه به این که هم اکنون چندین جنگ در منطقه و همگی هم با تسلیحات وارداتی در جریان است، نمی توان اجازه داد که چنین اتفاقی بیفتد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سی.

ان.

ان در تحلیلی به قلم ویلیام دی.

هارتونگ، مدیر پروژه امنیت و تسلیحات در مرکز سیاست بین الملل می نویسد: اولین نشان نگران کننده از گزارشها درباره اینکه امارات انتظار دریافت چراغ سبز خرید جنگنده های اف-35 و پهپادهای دوربرد مسلح از آمریکا را در ازای به رسمیت شناختن اسراییل دارد، بروز پیدا کرد.

هرچند که این فروش تسلیحات بخشی رسمی از توافق نیست اما به نظر می رسد که امارات متحده عربی انتظار دریافت آنها را به عنوان پاداش مشارکتش در این اتفاق دارد و دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در مصاحبه با رسانه محبوبش فاکس نیوز گفت: من هیچ مشکلی با فروش اف-35 به آنها (امارات) ندارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ندهید توافق عادی سازی روابط، به مسابقه تسلیحاتی منجر شود

اجازه ندهید توافق عادی سازی روابط، به مسابقه تسلیحاتی منجر شود