مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 11:152020-10-05سياسي

40 دانشگاه مرکز کاریابی و هدایت شغلی راه اندازی کردند


مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم گفت: 40 دانشگاه اقدام به راه اندازی مراکز هدایت شغلی و کاریابی کرده اند که هدف از راه اندازی این مراکز کاهش جمعیت فارغ التحصیلان بیکار دانشگاه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمد سعید سیف در نشست خبری که امروز 14 مهر به صورت آنلاین برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته 114 نفر از اعضای هیئت علمی در طرح فرصت مطالعاتی جامعه و صنعت مشارکت کردند؛ البته این مشارکت فقط مربوط به حوزه صنعت نیست بلکه در سایر بخش های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی هم بوده است.

وی افزود:خوشبختانه 40 دانشگاه اقدام به راه اندازی مراکز هدایت شغلی و کاریابی کرده اند که هدف از راه اندازی این مراکز کاهش جمعیت فارغ التحصیلان بیکار دانشگاه ها است.

همچنین در بحث مأموریت گرا کندن دانشگاه ها مشوق هایی در نظر گرفته ایم و طرح هایی نیز تدوین شده است.

مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم درباره امریه های ارتباط با صنعت نیز گفت: تاکنون بیش از 200 نفر جذب دانشگاه ها شده اند و این افراد به توسعه فعالیت های تقاضا محور دانشگاه ها کمک می کنند.

وی ادامه داد: در یک سال اخیر حدود 8 هزار و 427 قرارداد میان دانشگاه و صنعت به امضا رسیده که مبلغ این قراردادها 2 هزار و 137 میلیارد تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 دانشگاه مرکز کاریابی و هدایت شغلی راه اندازی کردند

40 دانشگاه مرکز کاریابی و هدایت شغلی راه اندازی کردند