مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-05حوادث

سیلاب دلیل کدورت و اختلال آب شهرهای الف است/ آبرسانی با 15 تانکر


مدیرعامل آبفا مازندران کدورت آب ناشی از وقوع سیلاب در سد البرز را دلیل اختلال آب در شهرهای گروه الف از جمله بابل و بابلسر ذکر کرد.

- مجید عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بروز مشکل در آبرسانی بابل و بابلسر، این اختلال را ناشی از وقوع سیلاب چند روز گذشته بیان کرد و گفت: وقوع سیل منجر به گل آلودشدن و کدورت آب سد البرز و لفور شده است.

وی با بیان اینکه درپی گل آلودشدن وکدورت آب سد لفور و البرز مجبور شدیم خط انتقال را ببندیم، افزود: میزان کدورت آب بیش از 288 میلی متر بوده است و مجبور شدیم برای انتقال آب از بالا و سطح سد اقدام کنیم و در این راستا سعی شد با نصب سه لوله آب را به برداشت کنیم اما به دلیل پایین سطح آب نتوانستیم اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت آبفا مازندران با تقدیر از همکاران آب منطقه ای اظهار داشت: در نهایت مقرر شد طی چند مرحله با نصب پمپ اقدام به برداشت آب کمنیم و از دیشب برداشت آب از سد آغاز شده است.

عبداللهی با اظهار اینکه آب از امروز وارد مدار شده است، گفت: مقدار آب مورد نیاز برای شهرهای گروه الف بیش از هزار و 500 لیتر در ثانیه است و 500 لیتر در ثانیه را از سد و 200 لیتر را از چاه ها تأمین کردیم.

وی ادامه داد: چند روز طول می کشد تا آب کامل در مخازن جاری و مشکل رفع شود و امروز نیز در حال نصب پمپ جدیدی هستیم تا حدود 150 لیتر آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب دلیل کدورت و اختلال آب شهرهای الف است/ آبرسانی با 15 تانکر

سیلاب دلیل کدورت و اختلال آب شهرهای الف است/ آبرسانی با 15 تانکر