مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-05اقتصادي

جزییات برقراری مجدد پروازهای ترکیه/ کاهش قیمت بلیت


دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به برقراری مجدد پروازهای ایران و ترکیه گفت: ایرانی‌ها به قصد تجارت و بیزنس بلیت ترکیه را خریداری می‌کنند و خرید بلیت با انگیزه‌های تفریحی به ندرت دیده می‌شود.

مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشار به برقراری مجدد پروازهای ایران و ترکیه با دو پرواز در روز گفت: طبق توافقات انجام شده، قرار بر این است که روزانه دو پرواز بین ایران و ترکیه با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و با داشتن تست منفی کرونا انجام شود که یکی از این پروازها را ترکیش ایرلاین و یکی دیگر را شرکت‌های هواپیمایی ایرانی انجام دهند.

وی با بیان اینکه تقاضا سفر از ایران بیشتر از ترکیه است، ادامه داد: اغلب مسافران ایرانی با اهداف تجاری و بیزینس بلیت ترکیه را خریداری می‌کنند و به ندرت مسافران با انگیزه‌های تفریحی بلیت ترکیه و استانبول را خریداری می‌کنند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به قیمت بلیت به ترکیه اظهار داشت: قاعدتا با محدودیت در عرضه و رشد تقاضا، قیمت بلیت هم افزایش می‌یابد از سوی دیگر امروز نرخ دلار 29 هزار تومان است و نرخ ارز اثر مستقیم را بر روی تعیین قیمت بلیت هواپیما دارد و بخش عمده‌ای از قیمت تمام شده بلیت هواپیما متاثر از نرخ ارز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برقراری مجدد پروازهای ترکیه/ کاهش قیمت بلیت

جزییات برقراری مجدد پروازهای ترکیه/ کاهش قیمت بلیت