مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-05حوادث

دو کودک همدانی ضربه مغزی شدند


مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از مرگ دو کودک چهار ساله به علت ضربه مغزی در شهرستان های همدان و کبودراهنگ خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از مرگ دو کودک چهار ساله به علت ضربه مغزی در شهرستان های همدان و کبودراهنگ خبر داد.

دکتر ارتین کمالی در گفت وگو با ایسنا، مطرح کرد: روز گذشته -یکشنبه 13 مهرماه- یک پسر بچه چهار ساله از اهالی روستای خان آباد شهرستان کبودراهنگ به همراه پدرش به صحرا می رود و بر روی تراکتور سوار می شود.

وی با بیان اینکه پدر این پسر بچه برای کار با تراکتور به صحرا رفته بود، ادامه داد: متأسفانه این کودک از روی تراکتور سقوط می کند و ضربه مغزی شده و بلافاصله به بیمارستان کبودراهنگ منتقل می شود و تحت عمل جراحی قرار می گیرد اما متأسفانه تلاش کادر درمان بی نتیجه می ماند و کودک فوت می کند.

به گفته کمالی، هفته گذشته نیز پدر و مادر همدانی دختر بچه چهار ساله شان را در خانه تنها می گذارند و کودک از پنجره منزل به پایین سقوط کرده و ضربه مغزی می شود و عمل جراحی هم نمی تواند مانع مرگ او شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان چندی پیش به ایسنا اعلام کرد: طبق آخرین آمار پنج ماهه نخست امسال 21 تن شامل پنج زن و 16 مرد بر اثر سقوط از ارتفاع جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو کودک همدانی ضربه مغزی شدند

دو کودک همدانی ضربه مغزی شدند