مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-05اقتصادي

«جنت آباد» یکی از محله های محبوب و معروف منطقه 5


طبق آمارهای منتشر شده از بانک مرکزی، مبنی بر معاملات انجام شده در ماه های امسال، منطقه 5 تهران بیشترین تعداد معاملات ملکی را در بین مناطق 22 گانه تهران داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با این منطقه و محله های معروف و پرطرفدار آن بیشتر آشنا کنیم همراه ما باشید.

منطقه 5 تهران منطقه 5 تهران یکی از مناطق پرطرفدار شهر تهران است که در شمال و شمال غرب کلان شهر تهران واقع شده است.

این منطقه از شمال به رشته کوه البرز، از جنوب به بزرگراه شهید لشگری و میدان آزادی، از سمت شرق با بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناج و منطقه 2، و از سمت غرب با منطقه 22 تهران، همسایه است.

منطقه 5 تهران یکی از مناطق شهری است که دسترسی بسیار خوبی به بزرگراه های همت، حکیم، آبشناسان، باکری، ستاری، شیخ فضل الله نوری، جناح و اشرفی اصفهانی دارد.

طبق آمار منتشر شده از سرشماری سال 1395 در ایران، جمعیت این منطقه 856،565 نفر است که شامل 436،134 نفر زن و 420،431 نفر مرد است.

برخی از محله های مهم در منطقه 5 تهران * بلوار فردوس غرب * بلوار فردوس شرق * آیت الله کاشانی * سازمان برنامه * پونک * شاهین * شهران شمالی * شهران جنوبی * شهرک نفت * اباذر * ستاری * شهر زیبا * حصارک * جنت آباد شمالی * جنت آباد مرکزی * جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جنت آباد» یکی از محله های محبوب و معروف منطقه 5

«جنت آباد» یکی از محله های محبوب و معروف منطقه 5