مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-05اجتماعي

با تاکسیرانانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند برخورد خواهد شد


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: از روز سه شنبه 15 مهر با آن دسته از رانندگانی که از ماسک استفاده نمی کنند، تاکسیرانانی که در ایستگاه های تاکسی تجمع می نمایند و همچنین رانندگانی که نسبت به ضدعفونی و میکروب زدایی درون تاکسی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به افزایش شیوع مجدد ویروس جان خود را از دست داده اند تصریح کرد: بر اساس مصوبات این جلسه، مقرر شد از روز سه شنبه 15 مهر با آن دسته از رانندگانی که از ماسک استفاده نمی کنند، تاکسیرانانی که در ایستگاه های تاکسی تجمع می نمایند و همچنین رانندگانی که نسبت به ضدعفونی و میکروب زدایی درون تاکسی بی اعتنا هستند برخورد قانونی توسط بازرسان سازمان تاکسیرانی صورت گیرد.

عرشیان یادآور شد: متخلفین پس از احراز موارد تخلف به کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی می شوند و در این کمیته با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلف استفاده نکردن از ماسک می توانند موارد را با شماره ارتباطات مردمی 137 و یا سامانه ارتباطات مردمی سازمان تاکسیرانی به شماره 33848 در میان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تاکسیرانانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند برخورد خواهد شد

با تاکسیرانانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند برخورد خواهد شد