مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-05حوادث

«عقاب های پایروند» شکار شدند


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری هر چهار عضو یک باند شرارت که لقب «عقاب های پایروند» را برای خود انتخاب کرده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از ارجاع چند مورد پرونده به پلیس امنیت عمومی در خصوص شرارت های اعضای یک باند که باعث ایجاد رعب و وحشت شده بود، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی در چند عملیات موفق به شناسایی و دستگیری سه تن از اعضای باند موسوم به عقاب های پایروند شده بودند، افزود: تلاش برای دستگیری سردسته این باند ادامه داشت تا اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی استان با افزایش کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی خود موفق به شناسایی مخفیگاه سردسته 27 ساله باند در شهر ملارد استان البرز شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با ردیابی مخفیگاه متهم مذکور که از یک سال قبل تحت تعقیب قرار داشت هماهنگی های لازم با مرجع قضایی انجام و ماموران پلیس امنیت عمومی استان با هماهنگی پلیس استان البرز در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری سردسته باند عقاب های پایروند شدند.

وی با اشاره به سنگین بودن پرونده اعضای این باند، گفت: ضرب و جرح، رعب و وحشت، قدرت نمایی با شمشیر، اخلال در نظم و امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عقاب های پایروند» شکار شدند

«عقاب های پایروند» شکار شدند