مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 09:152020-10-05اجتماعي

توزیع 10 هزار بسته احسان ماندگار موقوفات در مازندران


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از توزیع 10 هزار بسته معیشتی کمک مومنانه طرح احسان ماندگار در استان خبر داد و گفت: این بسته ها در قالب غذای گرم، - ایسنا/مازندران مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از توزیع 10 هزار بسته معیشتی کمک مومنانه طرح احسان ماندگار در استان خبر داد و گفت: این بسته ها در قالب غذای گرم، بسته های بهداشتی و اقلام غذایی بین نیازمندان مازندرانی توزیع خواهد شد.

ابراهیم حیدری جناسمی اظهارکرد: اوقاف و امور خیریه مازندران سال های گذشته اقدام به برپایی موکب در شهر سامرای عراق برای پذیرایی از زائران پیاده اربعین حسینی می کرده که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این امکان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اعتبار برپایی موکب اوقاف مازندران امسال در داخل کشور در قالب بسته های کمک مومنانه هزینه می شود، افزود: این بسته ها از محل کمک های مردمی و موقوفات تهیه و در قالب طرح احسان ماندگار بین نیازمندان و افراد کم برخوردار جامعه توزیع می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از توزیع 10 هزار بسته های معیشتی کمک مومنانه طرح احسان ماندگار در استان خبر داد و گفت: این بسته ها در قالب غذای گرم، بسته های بهداشتی و اقلام غذایی بین نیازمندان مازندرانی توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 هزار بسته احسان ماندگار موقوفات در مازندران

توزیع 10 هزار بسته احسان ماندگار موقوفات در مازندران