مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 09:052020-10-05دانش

دو رستوران دانشگاه کردستان برای ارائه خدمات به دانشجویان خوابگاهی راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اداره تغذیه دانشگاه کردستان در اطلاعیه ای برای دانشجویان ساکن در خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه اعلام کرد: - دانشگاه کردستان به منظور رفاه حال دانشجویان تحصیلات تکمیلی ساکن در خوابگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به راه اندازی دو رستوران مکمل فرزانگان و فرشتگان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اداره تغذیه دانشگاه کردستان در اطلاعیه ای برای دانشجویان ساکن در خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه اعلام کرد: به منظور رفاه حال دانشجویان تحصیلات تکمیلی ساکن در خوابگاه ها، رستوران مکمل فرزانگان (واقع در دانشکده علوم انسانی و اجتماعی) و رستوران فرشتگان (واقع در مجتمع خوابگاهی فرشتگان) راه اندازی و وعده های نهار و شام پخت و توزیع می شود.

دانشجویان باید توجه داشته باشند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت شهر سنندج که در حالت قرمز است، رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی (زدن ماسک) و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در محیط خوابگاه و حضور رستوران ها الزامی است.

طبق این اطلاعیه، یارانه پرداختی برای وعده های نهار مبلغ 120000 ریال و برای وعده شام مبلغ 100000 ریال تعیین و پرداخت می شود و دانشجویان می بایست با مراجعه به سامانه تغذیه نسبت به رزرو وعده های نهار و شام در رستوران فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو رستوران دانشگاه کردستان برای ارائه خدمات به دانشجویان خوابگاهی راه اندازی شد

دو رستوران دانشگاه کردستان برای ارائه خدمات به دانشجویان خوابگاهی راه اندازی شد