مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-05اجتماعي

مهرزاد حمیدی: نسل آینده را از اضافه وزن نجات می دهیم


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر بررسی دانش آموزان به لحاظ اضافه وزن گفت: عزم مان را جزم کرده ایم تا نسل آینده را از اضافه وزن نجات دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دومین جلسه شورای عالی ورزش همگانی امروز دوشنبه با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش برگزار شد.

در این جلسه آقای مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان را تشریح کرد.

وی با اشاره به روند افزایش وزن دانش آموزان تاکید کرد که در حوزه سلامت با سلامتی فرزندان این سرزمین از دوره خردسالی مورد توجه قرار بگیرد.

حمیدی نقش خانواده را بسیار مهم دانست و تعییر سبک زندگی به لحاظ تغدیه، پرداختن به ورزش، بهره مندی از رژیم غذایی سالم، ایجاد زیرساخت مناسب برای بازی های کودکانه در خانه و شهرها را مورد تاکید قرار داد.

وی گفت: آموزش و پرورش، آموزگار و والدین باید از نزدیک درگیر طرح کنترل وزن و چاقی شوند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت اموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در هفته تربیت بدنی BMI بیش از 14 میلیون دانش آموز مورد سنجش قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر این نکته که همه دانش آموزان در همه استانها به لحاظ اضافه وزن مورد بررسی قرار خواهند گرفت، ادامه داد: اسفند امسال تحقیقات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرزاد حمیدی: نسل آینده را از اضافه وزن نجات می دهیم

مهرزاد حمیدی: نسل آینده را از اضافه وزن نجات می دهیم