مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 08:502020-10-05سياسي

آخرین وضعیت امنیتی مرزها/«عراق» پذیرای زوار نیست


فرمانده مرزبانی ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت امنیتی مرزها گفت: عراق آمادگی پذیرش زائران را ندارد؛ زوار به مرزهای 4 گانه مراجعه نکنند.

- سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت امنیت مرزهای کشور اظهار داشت: با توجه به تنوع اقلیم در سرحداد سرزمینی ایران اسلامی و گستردگی مرزهای جغرافیایی و همسایگی با 15 کشور، کشور ما از نظر استراتژیک و سوق الجیشی از اهمیت خاصی برخوردار است.

  فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: با توجه به قابلیت های موجود، فرصت های دیپلماتیک فراروی همتایان مرزی کشورهای دوست و همسایه باعث می شود تعامل و ارتقاء روابط دیپلماتیک بر امنیت و انتفاع دو سویه ساکنان مرز تاثیر مستقیم بگذارد.

سردار گودرزی با تاکید بر اینکه وظیفه اساسی و ذاتی مرزبانی حفظ و حراست از سرحداد سرزمینی کشور بوده و همچنین استیفای حقوق مرزنشینان است اعلام کرد: 4 راهبرد فرماندهی مرزبانی تعیین کننده خط مشی وظایف ماموریتی مرزبانان است که با جدیت و اهتمام ویژه در حال پیگیری و طرح های عملیاتی برابر با چارچوب ملاحظات سازمانی است.

  وی گفت: مرزبانان در مرزهای خاکی و آبی با حفظ و حراست از کیان کشور و از طرف دیگر مقابله جدی با برهم زنندگان نظم عمومی و مقابله با سودجویان و قاچاقچیان اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت امنیتی مرزها/«عراق» پذیرای زوار نیست

آخرین وضعیت امنیتی مرزها/«عراق» پذیرای زوار نیست