مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 08:502020-10-05اقتصادي

تولید سالانه 396 تن محصولات شیلاتی در مهاباد


سالانه به طور میانگین 396 تن محصولات شیلاتی در استخرهای پرورش ماهی این شهرستان طی دوره های مختلف برداشت می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر جهاد کشاورزی مهاباد گفت: سالانه به طور میانگین 396 تن محصولات شیلاتی در استخرهای پرورش ماهی این شهرستان طی دوره های مختلف برداشت می شود.

جعفر ایمانیان در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه ظرفیت استخرهای پرورشی مهاباد در هر دوره 198 تن است، افزود: هم اکنون هشت واحد پرورش ماهیان سردآبی به ظرفیت حدود 198تن در هر دوره، یک واحد تکثیر ماهیان سردآبی به ظرفیت 20 هزار قطعه و دو واحد پرورش ماهیان زینتی به ظرفیت 300 هزار قطعه در سطح شهرستان فعال است.

ایمانیان تصریح کرد : تاکنون برای 110 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغال در حوزه محصولات شیلاتی در این شهرستان ایجاد شده است.

مدیر جهاد کشاورزی مهاباد اضافه کرد: در سطح شهرستان،علاوه بر ماهیان سردآبی سالانه 45 تن ماهیان گرمابی نیز در سد سنجاق و دریاچه پشت سد مهاباد شامل انواع ماهی های بومی و غیربومی شامل زرد ماهی، سفید رودخانه ای، آمور، سیم برگ و فیتوفاک صید و روانه بازار های مصرف می شود.

وی بالا بودن قیمت نهاده ها و قیمت پایین عمده فروشی ماهی را از مشکلات واحدهای پرورش ماهی عنوان کرد و گفت: یکی از مهم ترین مشکلات مراکز پرورش ماهی در افزایش قیمت نهاده ها خورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 396 تن محصولات شیلاتی در مهاباد

تولید سالانه 396 تن محصولات شیلاتی در مهاباد