مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-05سياسي

پروتکل های مقابله با کرونا برای قدردانی از کادر درمان رعایت شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعمه یزد با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: برای قدردانی از کادر درمان پروتکل ها را رعایت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهستیم.

وی با تقدیر از این زحمات و ایثارها تصریح کرد: برای تقدیر از این تلاش ها و کوشش ها واقعاً هیچ پاداشی نداریم و تنها کسی که می تواند ارزش گذاری این کارها را انجام دهد و ازآن تجلیل کند قطعاً خداست و از دست بشریت خارج است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه باید زمینه سازی لازم برای افزایش آسایش پرستاران و کادر درمان را فراهم کنیم تصریح کرد: این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در شرایط به این سختی، زمینه رفع مشکلات پرستاران را فراهم کنیم.

ناصری یزدی خاطرنشان کرد: کادر درمان ایران این ماه ها در حالی با تمام تلاش برای مقابله با این ویروس منحوس در حال فعالیت هستند که در بسیاری از کشورها، کادر درمان از محل کار خود فرار می کنند.

وی گفت: این تلاش و ایثار برگرفته از سیره ائمه اطهار (ع) است و قطعاً این چنین اقدامات و تلاش هایی با بالاترین پاداش ها از سوی خداوند متعال روبرو است ولی ما هم نباید نسبت به این زحمات بی تفاوت باشیم و تا حد توان برای رفع مشکلاتشان باید تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل های مقابله با کرونا برای قدردانی از کادر درمان رعایت شود

پروتکل های مقابله با کرونا برای قدردانی از کادر درمان رعایت شود