مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-05اجتماعي

برخورد با خودروهای حمل فاضلاب متخلف در ملایر


رییس اداره حفاظت محیط زیست ملایر از برخورد قانونی با خودروهای حمل فاضلاب متخلف آلاینده محیط زیست خبر داد.

- عباس نجاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست در تمام حوزه ها اظهار کرد: یکی از موارد آلوده کننده محیط زیست فاضلاب های صنعتی و خانگی هستند که باعث آلودگی خاک و آب و به خطر انداختن سلامت مردم و.

می شوند.

وی با بیان اینکه خودروهای حمل فاضلاب با رها کردن آن در اراضی کشاورزی و رودخانه ها باعث آلودگی محیط زیست می شوند افزود: قانون مجازات اسلامی این اقدام را تهدید علیه بهداشت مردم و جامعه تلقی کرده و با آن برخورد می‎کند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملایر گفت: در راستای حفظ سلامت مردم و حفاظت از منابع آب و خاک اقدام قانونی علیه صاحبان خودروهای متخلف حمل فاضلاب توسط محیط زیست انجام می گیرد.

وی گفت: در این زمینه اخیرا برای یکی از خودروهای متخلفی که بعد از چند بار تذکر همچنان به تخلفات خود در رهاسازی فاضلاب در اراضی و محیط زیست ادامه می داد، حکم قضایی صادر شده است.

نجاری با اشاره به اینکه نیمی از فاضلاب شهر ملایر از طریق شبکه فاضلاب جمع آوری و به تصفیه خانه می رود و مابقی توسط خودروهای حمل زباله جمع آوری می شود افزود: در این زمینه نیز آب و فاضلاب منهولی را برای رهاسازی فاضلاب های جمع آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با خودروهای حمل فاضلاب متخلف در ملایر

برخورد با خودروهای حمل فاضلاب متخلف در ملایر