مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 08:052020-10-05سياسي

مردم ایران قدردان مجاهدت های ناپیدای پلیس هستند


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: ملت قدر شناس مجاهدت های هرچند خاموش و ناپیدای ناجا در مرزهای خشکی و آبی و در کوه ها و بیابان ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است: َأَشْهَدُ أَنَّکَ وَفَیْتَ بِعَهْدِ اللّٰهِ وَجاهَدْتَ فِی سَبِیلِهِ حَتّیٰ أَتَاکَ الْیَقِینُ … وَقَلْبِی لِقَلْبِکُمْ سِلْمٌ، وَأَمْرِی لِأَمْرِکُمْ مُتَّبِعٌ، وَنُصْرَتِی لَکُمْ مُعَدَّهٌ فرازهایی از زیارت اربعین نیروی انتظامی اسطوره خدمتگزاری است.

حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی سلام بر اربعین که نماد شکوه و عظمت بزرگترین حماسه تاریخ یعنی عاشورا است و سلام بر حسین و یاران بی نظیرش که عاشوراها و اربعین ها را به پهنای تاریخ در عرصه گیتی گسترش دادند تا بشریت بار دیگر جلوه هایی از عاشورای 61 هجری را در دوران معاصر در کربلاهای ایران، لبنان، سوریه، عراق و یمن مشاهده نماید.

امسال تقارن روز نیروی انتظامی با ایام دهه آخر صفر به ویژه اربعین حسینی که نمایش زیباترین و معنوی ترین صحنه های خدمت رسانی کارکنان خدوم ناجا به مردم مؤمن بوده است، اجرای مراسم و برنامه های هفته ناجا را به روزهای آغازین ماه ربیع الاول منتقل نموده است که ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران قدردان مجاهدت های ناپیدای پلیس هستند

مردم ایران قدردان مجاهدت های ناپیدای پلیس هستند