مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 07:202020-10-05سياسي

ارسال نامه های متعدد برای اتمام سنجش سلامت بینایی کودکان همدانی


معاون پیشگیری و امور فرهنگی اداره کل بهزیستی استان همدان از غربالگری 7216 کودک در طرح سنجش سلامت بینایی استان خبر داد و گفت: متأسفانه به علت شیوع کرونا دستگاه های دولتی و مجموعه شبکه بهداشت برای ادامه روند این طرح با ما همکاری نمی کنند و پی در پی برای اتمام .

- ایسنا/همدان معاون پیشگیری و امور فرهنگی اداره کل بهزیستی استان همدان از غربالگری 7216 کودک در طرح سنجش سلامت بینایی استان خبر داد و گفت: متأسفانه به علت شیوع کرونا دستگاه های دولتی و مجموعه شبکه بهداشت برای ادامه روند این طرح با ما همکاری نمی کنند و پی در پی برای اتمام این طرح به ما نامه می دهند.

شجاع احسانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح سنجش سلامت بینایی کودکان هر سال از آبان ماه آغاز می شد اما امسال به علت شیوع کرونا طرح را دو ماه زودتر و از تیرماه آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه این طرح برای کودکان دو تا شش سال است و تا 15 مهرماه ادامه دارد اما این زمان را تمدید خواهیم کرد، ادامه داد: اگر یک کودک در این طرح هر نوع عارضه چشمی و مشکل داشته باشد هزینه عینک، درمان و جراحی را پرداخت می کنیم.

احسانی با بیان اینکه غربالگری در تمام استان انجام می شود، توضیح داد: شرایط شیوع کرونا سرعت کار ما را گرفته است چراکه دستگاه های دولتی و مجموعه شبکه بهداشت پی در پی به ما نامه می دهند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال نامه های متعدد برای اتمام سنجش سلامت بینایی کودکان همدانی

ارسال نامه های متعدد برای اتمام سنجش سلامت بینایی کودکان همدانی