مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 07:152020-10-05حوادث

کشف 5 هزار خودروی توقیفی در فرودگاه ها/ دستگیری بیش از 600 قاچاقچی


فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت: طی 6 ماهه نخست سال جاری همکاران من موفق شده اند 5 هزار و 585 خودروی دارای دستور توقیف در سطح حوزه استحفاظی را کشف نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس، همکاران من موفق به کشف 433 کیلوگرم انواع مواد مخدر قبل از ترانزیت از مرزهای هوایی کشور شدند.

سردار مهری تعداد افراد دستگیر شده در ارتباط با قاچاق کالا را 662 نفر و تعداد افراد دستگیر شده در ارتباط با قاچاق مواد مخدر را 3 هزار و 255 نفر اعلام و تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با اشاره به تأثیر گشت های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی افزود: در این رابطه طی 6 ماهه نخست سال جاری همکاران من موفق شده اند 5 هزار و 585 خودروی دارای دستور توقیف در سطح حوزه استحفاظی را کشف نمایند.

وی با اشاره به بهره گیری از روش های اطلاعاتی و تجهیزات و امکانات نوین کمک بازرسی گفت: خوشبختانه این پلیس تخصصی در زمینه کشف مواد مخدر، کالا و ارز قاچاق توفیقات بسیار خوبی به واسطه بهره گیری از دانش و اطلاعات روز به دست آورده است.

سردار مهری با توصیه به مسافران خطوط هوایی به خصوص مسافران پروازهای خارجی مبنی بر لزوم رعایت قوانین و مقررات حاکم در جمهوری اسلامی و سایر کشورهای خارجی گفت: در کشورهای آسیای شرقی و میانه قوانین بسیار سخت گیرانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5 هزار خودروی توقیفی در فرودگاه ها/ دستگیری بیش از 600 قاچاقچی

کشف 5 هزار خودروی توقیفی در فرودگاه ها/ دستگیری بیش از 600 قاچاقچی