مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 07:052020-10-05اقتصادي

استفاده 53 درصد مازندرانی ها از ماسک/ رعایت دستورالعمل های بهداشتی ایده آل نیست


استاندار مازندران با بیان اینکه هم اکنون رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مازندران ایده آل نیست، گفت: حدود 53 درصد از مردم در اجتماع ماسک می زنند و این درصد آمار خوبی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، احمد حسین زادگان شب گذشته در حاشیه دیدار هفته ششم لیگ برتر والیبال بین تیم لبنیات هراز و هورسان رامسر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حضور دو نماینده مازندران در غرب و حوزه مرکزی استان برای رویارویی در لیگ برتر والیبال باعث شادی و خوشحالی است البته آمل سالیان زیادی با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی در لیگ برتر تیمداری کرده و حتی قهرمان لیگ شده است.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان دولتی و همه ما باید برای تیمداری هر چه بهتر کمک کنیم و تامین زیرساخت های لازم برای ورزش همانند استادیوم ورزشی، سالن های ورزشی و امکانات مورد نیاز در اختیار باشگاه ها قرار گیرد، اظهار کرد: تیمداری در لیگ برتر والیبال در غرب مازندران برای نخستین سال انجام شده و به صورت غیرمنتظره اقدام بزرگی انجام شد.

استاندار مازندران تصریح کرد: با این وجود بلافاصله وارد میدان شده و منابع مالی و اعتباری برای تأمین سالن ورزشی انجام شد، در شهرستان آمل از گذشته تیمداری انجام شده و والیبال دوستان و سرمایه گذار بخش خصوصی نگذاشتند امسال این شهرستان بدون نماینده در ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده 53 درصد مازندرانی ها از ماسک/ رعایت دستورالعمل های بهداشتی ایده آل نیست

استفاده 53 درصد مازندرانی ها از ماسک/ رعایت دستورالعمل های بهداشتی ایده آل نیست