مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 05:552020-10-05اجتماعي

مهرواره های هفته ملی کودک در مازندران برگزار می شود


به مناسبت هفته ملی کودک مهرواره های قصه گویی «مهرگان»، مهرواره « قهرمان می گوید » و دست سازه های « سَبو » از سوی کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود.

- ایسنا/مازندران به مناسبت هفته ملی کودک مهرواره های قصه گویی مهرگان ، مهرواره قهرمان می گوید و دست سازه های سَبو از سوی کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود.

هم زمان با هفته ملی کودک و تقارن آن با اربعین حسینی این کانون به منظور حفظ و گسترش فرهنگ و آموزه های حسینی، با هدف شکوفایی و پرورش استعداد و بروز خلاقیت کودکان و نوجوانان، اقدام به برگزاری سه مهرواره فرهنگی هنری نموده است.

بر این اساس مهرواره قصه گویی مهرگان از سوی انجمن قصه گویی با موضوع آزاد اما با امتیاز ویژه برای نقالی و پرده خوانی برگزار می شود.

انجمن هنرهای نمایشی مازندران هم با برگزاری مهرواره قهرمان می گوید قصد دارد با هدف پاس داشت قهرمانانی که با گرویدن به ارزش های انسانی نام خود را در تاریخ ادبیات نمایشی ایران و جهان ماندگار ساخته اند؛ این رویداد فرهنگی هنری را برگزار کند.

اما انجمن هنرهای تجسمی کانون مازندران، مهرواره استانی دست سازه های سَبو را برگزار می کند.

این مهرواره در قالب فعالیت های سفالگری، کاغذ و تا، صنایع دستی، ظریف بری با چوب، کاردستی و کلاژ و با موضوع (کودکان عاشورا - خیمه های سوخته- سب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرواره های هفته ملی کودک در مازندران برگزار می شود

مهرواره های هفته ملی کودک در مازندران برگزار می شود