مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 05:452020-10-05سياسي

سردار همدانی فتنه 88 را خنثی کرد/ توجه سردار به بهره گیری از توان جوانان


همرزم شهید همدانی با اشاره به مقابله سردار با عناصر فتنه 88 با کمک جوانان کارآزموده و ولایی گفت: غرور ملی و امنیت ایران عزیز به خاطر رشادت و ایثار افرادی چون شهید همدانی است.

- محمدعلی پرزاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار همدانی اظهار کرد: این شهید عزیز به خاطر سن و سالش که جزو پیشکسوتان سپاه انصارالحسین(ع) بود، به حبیب سپاه معروف شد اما روحیه جوانی در وجود ایشان به اشکال مختلف نمود داشت.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس این روحیه جوانی در وجود شهید همدانی موج می زد و در مقابله با فتنه 88 و بعد از آن نیز نمود بیشتری یافت در ادامه گفت: ایشان همواره از ابراز محبت و علاقه خود به جوانان سخن می گفت و توجه ویژه ای به این قشر داشت.

همرزم شهید همدانی با اشاره به اینکه در دوران جنگ کسانی که پای دفاع از کشور آمدند عمدتا جوان بودند و دنبال حمایت از دین افزود: دفاع مقدس با همه سختی ها، گرفتاری ها و کمبودها اما با حضور جوانان و روحیه جوانی با پیروزی همراه شد.

وی با بیان اینکه بعد از جنگ، بچه های کوچک و نوجوان کشور جوان شده بودند و باید در عرصه سازندگی فعالیت می کردند گفت: در این میان باید کسی محور کارها را در استان به دست می گرفت که شهید همدانی، با وجود اینکه در دوره عالی فرماندهی به عنوان فرمانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار همدانی فتنه 88 را خنثی کرد/ توجه سردار به بهره گیری از توان جوانان

سردار همدانی فتنه 88 را خنثی کرد/ توجه سردار به بهره گیری از توان جوانان