مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 05:402020-10-05سياسي

سامانه جدید ترافیک و تخلفات جاده ای طراحی و ساخته شد


محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی و ساخت سامانه ای شدند که آمار ترافیکی جاده ها و راهها را به صورت دقیق اندازه گیری می کند؛ این سامانه در جاده چالوس و سیستان و بلوچستان نصب شده است.

- داود داعی نژاد مدیرعامل یک شرکت مهندسی دانش بنیان و عضو هیئت مدیره انجمن سیستم های حمل و نقل هوشمند در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص سامانه برداشت آمار ترافیکی راه ها گفت: در این شرکت دانش بنیان موفق به طراحی سیستم آنلاین برداشت آمار ترافیکی راهها مبتنی بر لوپ مغناطیسی شدیم.

وی با بیان اینکه سیستم برداشت آمار ترافیکی راهها برای اندازه گیری و ارسال آمار ترافیکی راههای درون شهری و بین شهری طراحی شده است، بیان کرد: این سیستم شامل تجهیزات اندازه گیری و ثبت ترافیکی(مجموعه تجهیزات زیر و کنار راه )سنسورهای مغناطیسی، پوششهای محافظ، کیوسک و تجهیزات داخلی(سرور مرکزی و نرمافزارهای تحلیل پشتیبانی ) می شود.

وی با اشاره به پارامترهای اندازه گیری ترافیک راهها گفت: تعداد خودروهای عبوری از مقطع، جهت تردد، طول خودروهای عبوری با خطای زیر 30 سانتیمتر، تفکیک خودروها در 5 کلاس خودرویی شامل سواری، کامیونت و مینی بوس، کامیون دومحور، اتوبوس و تریلی بر اساس بازه های طولی قابل تنظیم توسط کاربر، سرعت خودرو با خطای زیر 5 درصد از پارامترهایی هستند که توسط ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه جدید ترافیک و تخلفات جاده ای طراحی و ساخته شد

سامانه جدید ترافیک و تخلفات جاده ای طراحی و ساخته شد