مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 05:302020-10-05سياسي

نحوه برگزاری دوره های مهارت افزایی دانشجویان در ترم کرونایی


مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم وضعیت برگزاری کلاس های مهارت افزایی و ارتقای توان اشتغال پذیری دانشجویان کارشناسی در سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.

- محمد رضا آهنچیان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نحوه برگزاری طرح مهارت افزایی و ارتقای توان اشتغال پذیری دانشجویان کارشناسی در سال تحصیلی جاری با توجه به مجازی شدن آموزش های دانشگاهی گفت: آموزش های ارتقاء مهارت افزایی دانشجویان درسال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بیشتر این دوره ها به صورت شبیه ساز، سازه های مجازی و امثال آن برگزار می شود ضمن اینکه خیلی از این دوره ها نیاز به حضور فیزیکی و عملی ندارند.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی توضیح داد: به عنوان مثال دانشجویی که در رشته علوم انسانی تحصیل می کند، مهارت افزایی آن یعنی اینکه علم، دانشجو در حوزه تحصیلی وی افزایش یافته و شناخت بهتری نسبت به مسائل کلاس خود داشته باشد.

وی ادامه داد: ممکن است از طریق سمینار های مجازی، برگزاری نشست های گروهی و حلقه های یادگیری، دانشجویان در این زمینه آموزش ببینند و لزوما نیاز به حضور فیزیکی دانشجو ندارند.

آهنچیان با بیان اینکه طرح مهارت افزایی و ارتقای توان اشتغال پذیری دانشجویان کارشناسی سال گذشته در تمام دانشگاه های دولتی اجرا شد، افزود: از دانشگاه ها خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برگزاری دوره های مهارت افزایی دانشجویان در ترم کرونایی

نحوه برگزاری دوره های مهارت افزایی دانشجویان در ترم کرونایی