مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 05:202020-10-05ورزشي

احیای مرکز پرورش مرغ لاین به عنوان ذخیره گاه استراتژیک منابع پروتیینی


نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت اساسی دولت از مرکز پرورش مرغ لاین بابلکنارتاکید کرد و گفت: احیای مرکز پرورش مرغ لاین بابلکنار به عنوان ذخیره گاه استراتژیک در زمینه مواد پروتیینی باید در اولویت برنامه های وزارت جهاد کشاورزی قرار بگیرد.

- ایسنا/مازندران نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت اساسی دولت از مرکز پرورش مرغ لاین بابلکنارتاکید کرد و گفت: احیای مرکز پرورش مرغ لاین بابلکنار به عنوان ذخیره گاه استراتژیک در زمینه مواد پروتیینی باید در اولویت برنامه های وزارت جهاد کشاورزی قرار بگیرد.

علی کریمی فیروزجایی در جریان بازدید از مجتمع مرغ لاین بابلکنار در گفت وگو با ایسنا گفت: با حمایت وزارت جهاد کشاورزی از این مرکز، زنجیره موادغذایی کشور در زمینه تولید گوشت سفید تکمیل می شود.

وی از مرکز تولید وپرورش مرغ لاین بابلکنار به عنوان مرکز راهبردی یاد کرد و افزود: در صورت جلوگیری از واردات جوجه های یکروزه، سهم این مرکز در تامین گوشت مرغ کشور ظرف یک سال به 20 درصد افزایش می یابد.

نماینده مردم بابل یادآورشد: درصورت برنامه ریزی مدون مرکز پرورش مرغ لاین بابلکنار طی یک برنامه 5ساله ظرفیت تامین 100 درصدی گوشت مرغ کشور را خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای مرکز پرورش مرغ لاین به عنوان ذخیره گاه استراتژیک منابع پروتیینی

احیای مرکز پرورش مرغ لاین به عنوان ذخیره گاه استراتژیک منابع پروتیینی