مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 04:452020-10-05اقتصادي

انجام بیش از 3 هزار بازرسی از اصناف صومعه سرا/ 268 پرونده تخلف تشکیل شد


رییس بازرسی اداره صمت صومعه سرا با اشاره به اینکه بیش از بیش از سه هزار بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی، گفت: 268 پرونده تخلف تشکیل شده است.

- جمهور قلی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال بیش از 3 هزار بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی انجام شده است، اظهار کرد: تاکنون 268 پرونده به ارزش حدود 3 میلیارد ریال با عناوین گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

وی عدم توجه برخی از فروشندگان نسبت به درج قیمت بر روی کالا را بیشترین تخلفات عنوان کرد و افزود: گشت های مشترک با هماهنگی تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت، بازرسی، اماکن نیروی انتظامی اقدام به بازرسی از این واحدهای صنفی و رسیدگی به شکایات شهروندان می کنند.

قلی زاده تصریح کرد: از ابتدای مهر ماه با تشدید بازرسی ها تاکنون 35 فقره تخلف با عدم درج قیمت به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

رییس بازرسی اداره صمت صومعه سرا با اشاره به تشدید بازرسی ها از واحدهای صنفی شهرستان، گفت: با هر گونه گران فروشی و عدم درج قیمت کالا برخورد خواهد شد.

وی همچنین به نقش و جایگاه مردم در راستای جلوگیری از تخلفات و سودجویی ها اشاره کرد و ادامه داد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت به ستاد خبری و سامانه 124 اعلام کنند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 3 هزار بازرسی از اصناف صومعه سرا/ 268 پرونده تخلف تشکیل شد

انجام بیش از 3 هزار بازرسی از اصناف صومعه سرا/ 268 پرونده تخلف تشکیل شد