مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 19:152020-10-04اقتصادي

نویسنده مازندرانی کتاب خود را به معلم آیلاند آستارایی اهدا کرد


«عنایت داوودی» از نویسندگان استان مازندران با حضور در محل کار «شهیمه صفایی» معلم آیلاند آستارایی به پاس زحمات 48 ساله وی در سنگر تعلیم و تربیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، عنایت داوودی از نویسندگان استان مازندران با حضور در محل کار شهیمه صفایی معلم آیلاند آستارایی به پاس زحمات 48 ساله وی در سنگر تعلیم و تربیت، سومین کتاب خود را پس از رونمایی در دبستان دخترانه خواجه نصیر به ایشان اهدا کرد.

   سومین کتاب این نویسنده مازندرانی با عنوان بازیابی و پرورش خلاقیت در کودکان در یک هزار نسخه توسط انتشارات هاوژین به قیمت 35 هزار تومان در ساری به چاپ رسیده که شیرینی اهدای کتاب به پرچم دار سنگر تعلیم و تعلیم، مسیر طولانی ساری به آستارا را برای این نویسنده خوش ذوق، کوتاه کرده است.

  نویسنده کتاب بازیایی و پرورش خلاقیت در کودکان در جریان اهدای این کتاب به معلم آیلاند آستارایی با بیان اینکه بین استان مازندران و گیلان مراودات فرهنگی زیادی وجود دارد، اظهار کرد: مسئولان آموزش و پرورش مازندران و گیلان از پیشنهاد بنده مبنی بر اهدای کتاب به معلم فداکار آستارایی استقبال و از آن حمایت کردند.

  عنایت داوودی با بیان اینکه نخستین کتاب خود را به معلم پایه اول ابتدایی تقدیم کرده ام، تصریح کرد: همه یاید گرفته ایم قدردان افرادی باشیم که با تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده مازندرانی کتاب خود را به معلم آیلاند آستارایی اهدا کرد

نویسنده مازندرانی کتاب خود را به معلم آیلاند آستارایی اهدا کرد