مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 18:202020-10-04سياسي

حمایت ستاد امربه معروف از کشاورزان/قیمت خرما در دست نخل دار نیست


جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: خرمای استان بوشهر به کام باغدار تلخ و به کام دلال شیرین است و سود وافر را دلالان می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، حجت الاسلام علی اکبری در نشست با نخل داران شهرستان دشتستان اظهار داشت: رویکرد جدید ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر، تقویت و افزایش روحیه مطالبه گری در بین مردم است و ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر به دنبال این است که مطالبات به حق مردم را از زبان مردم به گوش مسئولین برساند.

جانشین دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر استان بوشهر با اشاره به تأکید آیت الله صفایی بوشهری رییس ستاد و پیگیری سردار رزمجو دبیر این ستاد در موضوع حل مشکلات نخل داران در استان بوشهر گفت: باتوجه به مهم بودن این موضوع با همکاری رسانه ها و گروه های مطالبه گری مردمی با محوریت حل معضل بازار خرما کارگروهی در ستاد امربه معروف استان بوشهر تشکیل شد.

وی تصریح کرد: نخل ها سالانه یک بار ثمر می دهند و کشاورز باید محصول خود را به قیمتی بفروشد که بتواند با درآمد حاصل از آن یک سال زندگی خود را بچرخاند ولی تعیین نرخ و قیمت خرما در دست هزاران نخل دار زحمت کش نیست و این قیمت را کسانی دیگر تعیین می کنند و سود می برند که این خود یک معضل بزرگی برای جامعه نخل داری استان بوشهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ستاد امربه معروف از کشاورزان/قیمت خرما در دست نخل دار نیست

حمایت ستاد امربه معروف از کشاورزان/قیمت خرما در دست نخل دار نیست