مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 17:152020-10-04سياسي

بسیج مهندسین سمنان واحدهای صنعتی را عارضه یابی می کند


جانشین فرمانده سپاه استان سمنان در امور اقشار بسیج گفت: تیم های عارضه یابی بسیج مهندسین استان به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی و احیای این واحدها شکل گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، داریوش جلالی عصر امروز در دیدار با نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس با اشاره به آمادگی کامل بسیج برای کمک و مساعدت در حوزه تولید استان سمنان اظهار کرد: ستادهای تخصصی مجموعه بسیج در استان تشکیل شده است تا بتوان از تجربیات و تخصص نیروهای بسیجی به شیوه ای مطلوب در حوزه های مختلف ازجمله تولید استفاده کرد.

او بیان کرد: تفاهم نامه همکاری بین مجموعه بسیج شهرستان دامغان و جهاد کشاورزی استان سمنان در راستای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید در بخش کشاورزی امضا شد.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان در امور اقشار بسیج تصریح کرد: با انعقاد این تفاهم نامه همکاری، افزایش 10 درصدی تولیدات بخش کشاورزی شهرستان دامغان پیش بینی شده است.

جلالی گفت: فعالیت های پژوهشی و تبادل تجربیات و اطلاعات دانشگاهی در حوزه معدن ظرفیت مناسبی است که در احداث شهرک تخصصی معدن شهرستان دامغان می توان از آن بهره برد.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان در امور اقشار بسیج تأکید کرد: راهکارهای پیشنهادی جامعه دانشگاهی قابلیتی برای اتخاذ تصمیمات و تدابیر درست متولیان و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج مهندسین سمنان واحدهای صنعتی را عارضه یابی می کند

بسیج مهندسین سمنان واحدهای صنعتی را عارضه یابی می کند