مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 17:002020-10-04سياسي

پنجمین سالگرد شهادت سردار همدانی برگزار می شود


پنجمین سالگرد شهادت سردار همدانی و شهدای مدافع حرم استان همدان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در همدان علی بقایی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پنجمین سالگرد شهادت سردار حسین همدانی و شهدای مدافع حرم استان روز چهارشنبه 16 مهرماه در همدان برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم همراه با برنامه های متنوع با حضور مسئولین و مردم شهیدپرور همدان در حسینیه امام خمینی(ره) با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه سخنران این مراسم سرلشگر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخصص مصلحت نظام است، گفت: حوزه های مقاومت با رده های بسیج نیز برای گرامیداشت سالگرد شهادت قافله سالار مدافعان حرم برنامه هایی را پیش بینی کرده و اجرا خواهند کرد.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه های سالگرد شهادت شهید همدانی برگزاری برنامه های یادواره در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی است.

بقایی گفت: با هماهنگی هیئت رزمندگان نیز برنامه ای در سطح شهرستان با توجه به نقش محوری که ایشان در تاسیس هیئت رزمندگان ثارالله داشته اند خواهیم داشت.

وی گفت: همچنین با نام و یاد شهید همدانی و شهدای انقلاب اسلامی؛ به همت جاماندگان اربعین حسینی بسته های کمک های مومنانه بین نیازمندان و خانواده های بی بضاعت توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین سالگرد شهادت سردار همدانی برگزار می شود

پنجمین سالگرد شهادت سردار همدانی برگزار می شود