مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 16:352020-10-04اقتصادي

واکنش راهداری کهگیلویه و بویراحمد به خبر فارس/ پل اسفندان 20 مهر به مناقصه می رود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای در واکنش به خبر خبرگزاری فارس گفت: پل اسفندان دیشموک تا 20 مهر به مناقصه می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، در پی درج خبری با عنوان شکاف بی تدبیری روی پل اسفندان /خطر سهل انگاری مدیران در کمین رهگذران که اینجا توسط خبرنگار فارس در دیشموک منتشر شده بود مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای طی تماسی توضیحاتی پیرامون این پل ارائه کرد.

محمد نصیری راد به فارس گفت: 6هزار و 347 دستگاه پل بزرگ و کوچک در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که در سیل سال 98، بیش از 200 دستگاه از این پل ها آسیب دیده که تاکنون 80 درصد آن تعمیر شده است.

وی عنوان کرد: پل اسفندان دیشموک هم یکی از این پل ها است که در سیل آسیب دیده بود و در تاریخ 29 مرداد سال جاری به اتفاق همکاران سازمانی بازدیدی از این پل داشتیم و قول مساعد جهت تامین اعتبار داده شد.

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نسبت به وضعیت پل بی تفاوت نبودیم افزود: اولویت راهداری پل بزرگ و 100 متری تنگ چویل بود که در سیل گذشته بیشتر آسیب دیده بود که پل هم به مناقصه رفته و 22 مهر بازگشایی می شود.

این مسئول با اشاره به تلاش راهداری برای تعمیر 20 درصد باقی مانده پل های آسیب دیده از سیل گفت: برخی از پل ها دارای کد قبلی هستند و تامین اعتبار شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش راهداری کهگیلویه و بویراحمد به خبر فارس/ پل اسفندان 20 مهر به مناقصه می رود

واکنش راهداری کهگیلویه و بویراحمد به خبر فارس/ پل اسفندان 20 مهر به مناقصه می رود