مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 14:502020-10-04سياسي

گلایه جدی مردم حاشیه شهر یزد از کمبود امکانات/زمان آزمون خطا نیست


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با بیان اینکه تامین منافع مردم اولویت اصلی در بررسی الحاق روستاهای بخش مرکزی به شهر یزد باشد، گفت: مردم حاشیه شهر یزد از کمبود امکانات گلایه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح جوکار در دیدار فرماندار یزد با اشاره به اینکه همه مسئولان باید منافع مردم را در کارهایی که انجام می دهند در نظر داشته باشند، اظهار داشت: الحاق روستاهای بخش مرکزی به شهر یزد موضوعی است که باید با نگاه دقیق و جامع انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه در این زمینه باید حتماً نظرات مردم مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: در ارتباط با الحاق حمیدیا به شهر یزد، افرادی به دنبال کلان شهر شدن یزد و افزایش اعتبارات بودند در حالی که این اقدام هیچ تأثیری در کلان شهر شدن یزد نداشت.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: باید این نگاه را داشته باشیم که اگر روستاهای یزد به شهر یزد الحاق شوند آیا واقعاً زمینه خدمت رسانی به آنها بیشتر می شود و شهرداری قرار است خدمات مناسبی به آنها ارائه کند یا مثل برخی از نقاط فعلی شهر یزد از جمله محمودآباد، خیرآباد، منطقه اسکان و دیگر نقاط حاشیه ای شهر قرار است مشکلات عدیده ای داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه جدی مردم حاشیه شهر یزد از کمبود امکانات/زمان آزمون خطا نیست

گلایه جدی مردم حاشیه شهر یزد از کمبود امکانات/زمان آزمون خطا نیست