مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 14:302020-10-04سياسي

راه اندازی سامانه هوشمند پلاک خوان در کرج


رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: بعد از تهران و مشهد، سومین استانی هستیم که سامانه مکانیزه پلاک خوان را راه اندازی کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس زارع عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و پانزدهمین جلسه شورای شهر کرج با اشاره به آیین رونمایی از پروژه های مرتبط با سیستم های حمل و نقل هوشمند کرج اظهار کرد: روز گذشته اتفاق مهمی صورت گرفت و با 16 میلیارد تومان هزینه کرد، اقدامی بهتر از ساخت پروژه های سنگینی مانند بزرگراه و تقاطع غیرهم سطح صورت گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از شعارهای اصلی در زمان انتخابات شورای پنجم موضوع کاهش آلودگی شهر کرج بود، تصریح کرد: در این راستا پروژه های مختلفی در کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد که برخی از آنها به نتیجه و به مرحله بهره برداری رسید.

رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه راه اندازی سامانه حمل و نقل هوشمند اقدامی ویژه بود، گفت: متأسفانه شهر کرج در مقایسه با شهرهای دیگر در زمینه حمل و نقل عمومی یک عقب ماندگی تاریخی دارد، چراکه سرمایه گذاری در این خصوص انجام نشده است، اکنون گام بزرگی در این راستا انجام شد و باید همچنان ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه سامانه هوشمند پلاک خوان های خودروهای فاقد معاینه فنی فعالیت خود را در کلان شهر کرج آغاز کرد، بیان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه هوشمند پلاک خوان در کرج

راه اندازی سامانه هوشمند پلاک خوان در کرج