مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 14:302020-10-04سياسي

800 گروه جهادی در کشور مجوز امر به معروف تخصصی دریافت کردند


مدیرکل امور استان ها و دستگاه های اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور از صدور مجوز فعالیت تخصصی امر به معروف و نهی از منکر برای 800 گروه جهادی در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حامد ترکاشوند در مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد که در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر باید به عنوان یک واجب الهی مدنظر باشد و باید از نگاه های جناحی به آن پرهیز شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز بحث امر به معروف و نهی از منکر دیگر منحصر به مبحث عفاف و حجاب نیست و از این مرز عبور کرده ایم، افزود: سیاست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور، بازتعریف امر به معروف و نهی از منکر و ورود تخصصی به سایر حوزه هاست.

ترکاشوند از چابک سازی معاونت های این ستاد خبر داد و بیان کرد: از 20 معاونت در این ستاد به دو معاونت کلی شامل معاونت اجتماعی و مطالبه گری و معاونت فرهنگ، آموزش و رسانه رسیدیم و پویاسازی و جوان سازی ستاد در کل کشور آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه مسائل استان ها و ضروت امر به معروف و نهی از منکر در مسائل مختلف درسطح استان ها متفاوت است، یادآور شد: اطلس مسائل کشور را به دست آورده ایم و امیدواریم با انجام کار علمی و جهادی در مسیری که پرچمدار آن امام حسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 گروه جهادی در کشور مجوز امر به معروف تخصصی دریافت کردند

800 گروه جهادی در کشور مجوز امر به معروف تخصصی دریافت کردند