مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 13:502020-10-04پزشكي

ناقلان بی علامت کرونا


معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: کودکان به واسطه تماس بیشتری که با اجسام و محیط دارند به آسانی در خطر ابتلا به این بیماری هستند و می توانند از دسته ناقلان بی علامت به حساب آیند.

- حسین ناظمیان پور به مناسبت هفته ملی کودک عنوان کرد: روز جهانی و هفته ملی کودک از 12 الی 17 مهرماه است که شعار امسال آن آینده ساختنی است است.

وی با اشاره به شرایط خاص امسال و شیوع ویروس کرونا گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ابتلای 9 کودک به بیماری کووید 19 در شهرستان دیّر گزارش شده است در حالی که با توجه به قرنطینه خانگی و عدم مراجعه بعضی از شهروندان آمار ابتلا کودکان به این بیماری از این تعداد نیز بیشتر باشد.

این مسئول اظهار کرد: کودکان به واسطه تماس بیشتری که با اجسام و محیط دارند به آسانی در خطر ابتلا به این بیماری هستند و می توانند از دسته ناقلان بی علامت به حساب آیند.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر با بیان اینکه خطر ابتلا به کرونا در کودکان هم به اندازه بزرگ سالان وجود دارد تأکید کرد: هرگونه ساده انگاری در این مسئله صدمات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت لذا از خانواده ها تقاضا داریم تا آنجا که می توانند از بردن کودکان خود به محیط های مختلف خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناقلان بی علامت کرونا

ناقلان بی علامت کرونا