مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 13:502020-10-04اقتصادي

با هزینه در روستا می توان حاشیه نشینی را کاهش داد


استاندار گلستان با بیان اینکه اقدامات ارزشمندی در حوزه روستایی صورت گرفته است، گفت: توجه به اشتغال روستایی موجب کاهش حاشیه نشینی، کاهش وابستگی روستایی به شهر و مهاجرت معکوس به سمت روستاها می شود.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه اقدامات ارزشمندی در حوزه روستایی صورت گرفته است، گفت: توجه به اشتغال روستایی موجب کاهش حاشیه نشینی، کاهش وابستگی روستایی به شهر و مهاجرت معکوس به سمت روستاها می شود.

هادی حق شناس امروز در همایش گرامیداشت روز روستا و عشایر استان گلستان، اظهار کرد: استفاده از تسهیلات کوچک در حوزه گردشگری، صنایع دستی و دیگر زمینه های فعالیتی در روستا می تواند موجب ماندگاری روستاییان در محل سکونتشان شود و در واقع این ماندگاری زمینه حاشیه نشینی و همچنین بروز بزهکاری های اجتماعی را کاهش می دهد.

وی با اشاره به دستاوردهای حاصل شده در کشور و خصوصاً در روستاها، افزود: از 8 سال گذشته، 5 سال کشور در شرایط تحریمی بوده اما با وجود محدودیت های اقتصادی اقدامات بزرگی انجام شده است.

استاندار گلستان بیان کرد: بیش از 100 هزار واحد مسکونی استان نیازمند مقاوم سازی است که بخش عمده ای از این واحدهای مسکونی در روستاها قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هزینه در روستا می توان حاشیه نشینی را کاهش داد

با هزینه در روستا می توان حاشیه نشینی را کاهش داد