مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 13:452020-10-04ورزشي

اعمال محدودیت های کرونایی به دنبال موج سوم شیوع در شهرکرد


فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به اعمال محدودیت های بیشتر به دنبال آغاز موج سوم شیوع کرونا در شهرستان گفت: کارگزاری های تأمین اجتماعی، شماره گذاری اتومبیل، - عبدالعلی ارژنگ امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اعمال محدودیت های بیشتر به دنبال آغاز موج سوم شیوع کرونا در شهرکرد گفت: کارگزاری های تأمین اجتماعی، شماره گذاری اتومبیل، نمایشگاه های تخصصی، باشگاه های بدنسازی بانوان و آقایان، مراکز بازی های کامپیوتری، گیم نت ها، کافی شاپ ها و .

به مدت دو هفته تعطیل است.

فرماندار شهرکرد افزود: قهوه خانه ها، رستوران ها فقط به صورت بیرون بر، بازارهای روز یکشنبه و پنج شنبه، تعاونی فرش دستباف و بازار میلاد از جمله مراکزی هستند که به مدت دو هفته در این شهرستان تعطیل است.

وی با اشاره به اینکه مراسم تشیع و ترحیم در آرامستان ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است و تنها مراسم تدفین با کمترین نفرات برگزار می شود، اضافه کرد: تیم بازرسی متشکل از کارشناسان خانه بهداشت روزانه از عملکرد اصناف تعطیل شده بازدید به عمل می آورد و در صورتی که برخلاف این موارد عمل شود برخورد خواهد شد.

تعطیلی و بازگشایی مشروط بازار میلاد شهرکرد ارژنگ توضیح داد: روز گذشته به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بازار میلاد شهرکرد تعطیل شد اما با توجه به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های کرونایی به دنبال موج سوم شیوع در شهرکرد

اعمال محدودیت های کرونایی به دنبال موج سوم شیوع در شهرکرد