مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 13:102020-10-04سياسي

راه اندازی مسیر جدید برای مشارکت خیران در توسعه حرم حسینی


معاون فرهنگی و مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات از آغاز به کار سامانه اینترنتی «مهر» با هدف تسهیل مشارکت دوست داران اهل بیت و خیران در طرح توسعه حرم مطهر امام حسین(ع) در ایام اربعین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یوسف افضلی، معاون فرهنگی و مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات گفت: بنا به درخواست هموطنان و دوست داران اهل بیت برای ایجاد روش های نوین اهداء نذر و تسهیل مشارکj در فیض توسعه عتبات به شکل پروژه محور، سامانه ویژه ای بi نام مهر راه اندازی شد.

افضلی کمک به توسعه حرم مطهر حسینی را یک فرصت معنوی ارزشمند برای جاماندگان از اربعین امسال برشمرد و اظهار داشت: یکی از مطالبات دوست داراناهل بیت علیهم السلام، امکان نذر و کمک های نقدی به صورت پروژه ای یا تامین مالی بخش خاصی از سازه های در حال ساخت بود که این امکان از طریق درگاه اینترنتی http://Mehr.

atabat.

org فراهم شده است.

معاون فرهنگی و مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات با اشاره به اربعین خاص امسال و نبود امکان تشرف به کربلا افزود: سال های گذشته در چنین ایامی تعداد زیادی از هموطنان در تکایا و هیئات مذهبی و نیز در قالب موکب های خدمات رسانی با طبخ و توزیع غذا به آستان مقدس سیدالشهدا(ع) عرض ارادت می کردند که امسال به دلیل شیوع کرونا از این فیض محروم ماندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مسیر جدید برای مشارکت خیران در توسعه حرم حسینی

راه اندازی مسیر جدید برای مشارکت خیران در توسعه حرم حسینی